Intelligent hylle – den perfekte løsningen for detaljhandel

    Det intelligente hyllesystemet endrer helt måten produktene administreres på i butikken. Intelligent hylle gir enestående analytiske evner som vil bidra til å optimalisere lagerstyringen i butikken. Våre smarte hyller informerer ikke bare om lagernivå og salg av varer, men gir fremfor alt mye nyttig informasjon som kan støtte forretningsbeslutninger.

    Sammen med intelligente hyller tilbyr vi omfattende mobile løsninger som muliggjør innsamling og analyse av salgsdata i sanntid, f.eks.: i hvilke dager eller timer kundene kjøper et produkt, hvor i butikken, hvilken innvirkning på kundene har digital skilting, hvilke merker eller pakker kundene foretrekker.

    I tillegg kan vi fastslå hvor mange ganger produktet ble hentet fra hyllen og satt tilbake. Vi kan observere kundenes reaksjoner på ulike typer shoppingmuligheter og kampanjer. Takket være dataene vi gir, kan du støtte administrasjonen av butikken eller varetjenestene, noe som påvirker effektiviteten og optimaliseringen av arbeid og kostnader.

    Intelligente skjermer takket være det digitale skiltsystemet kan også samhandle med butikkens kunde og kan informere om produktet eller foreslå kjøp av komplementære varer.

    Et svært viktig produktsegment, som er bevæpnet med intelligens, er den "kalde sonen" (kjølelagre, kjøleskap), som er kritisk for detaljhandelskjeder og mange dagligvareprodusenter.

    Vi integrerer løsningene våre uten å forstyrre enhetsstrukturen, fjerne standardhyller og deretter installere systemet vårt, noe som gjør at hyllene blir en del av analysesystemet og deretter gir fullstendig informasjon om varelager og salg av produkter. Takket være våre løsninger får vi full informasjon om temperaturen på hver hylle.

    Avhengig av behov er produktene våre utstyrt med ekstra LED-belysning og multimediaskjermer, slik at service og styring av markedsføringsinnhold og belysning foregår eksternt.

    Vi integrerer alle våre intelligente systemer i displayenheter i samsvar med kundenes forventninger.

    DIGITAL TRANSFORMASJON I HANDEL

    CASE STUDIE | EKSEMPEL


    31.01.2020