Et internasjonalt samarbeidsprosjekt er iverksatt i Danmark
Et av våre siste gjennomførte prosjekter er et internasjonalt prosjekt i Danmark, i samarbeid med Damgaard-Jensen A/S BrandFactory. Vår oppgave i gjennomføringen av prosjektet var å tilby de mest effektive løsningene til kundens krav, å levere de utvalgte varene og installere dem. Prosjektet ble utført i Danmark, i kjøpesenteret Bytorv Horsens, hvor lekebutikken KiDS Coolshop ble åpnet, hvor besøkende har mulighet til å prøve lekene før de kjøper dem.
Den opprinnelige kundens ønsker var litt annerledes enn det som ble levert, men ved å samarbeide og kommunisere med kunden ble det funnet effektive løsninger for å gjøre lekebutikkens layout ergonomisk, estetisk tiltalende og romslig. Kundens første ønske var å lage hylleseksjoner med veggpaneler i tre. Etter å ha analysert prisene på materialer, tatt i betraktning den raske økningen i råvarekostnadene, tilbød vi imidlertid en standardløsning - hylleseksjoner med metallveggpaneler. Vi utførte detaljerte hyllemålinger som var nødvendige for kunden, fordi kundeskapte magnetiske visualiseringer ble limt på hyllene for å gjøre dem egnet for en lekebutikk for barn.
Innenfor prosjektet ble kundens ønsker og behov hørt for å utarbeide tilbud og skisser i 2D og 3D format, slik at kunden kunne lage ønsket hylleoppsett i butikken så nøyaktig som mulig. VVN leverte og monterte et profesjonelt butikkhyllesystem. Det var både 1,4 meter og 3 meter høye seksjoner, utstyrt med forskjellig antall gitterhyller, slik at varene enkelt kunne plasseres og ses av de butikkbesøkende. De 3 meter høye seksjonene ble montert på butikkgulvet for maksimal stabilitet og sikkerhet. Under monteringen av hyllene samarbeidet VVN-teamet aktivt med de lokale danske byggherrene og snekkerne, som tok seg av resten av butikkens visuelle design, slik at butikken ville se flott ut.
Dette er bare ett av prosjektene VVN har utført. Kundene velger oss fordi vi lytter til deres ønsker, tilbyr de beste løsningene og utfører vårt arbeid med høyt ansvar og kvalitet. Som Daniel Højgaard Hindhede, strategisk leder i Damgaard-Jensen A/S BrandFactory, bekreftet etter åpningen av butikken, er dette prosjektet en stor suksess for alle involverte parter.
Foto: Morten Pape
Foto: Morten Pape
Butikkplan og hylleseksjoner